vineri, 8 ianuarie 2010

Zi de zi : Ce vrea 2010?

Pfff ...trist ... a mai trecut un an.. Si???Si ce?? Vine unul nou !!!Si?? Si ce?? Cu ce este mai bun anul nou de cel vechi? ................
Paaaai?!?!? Sa zicem ca la inceputul anului asta suntem putin,dar doar putin, mai destepti decat la inceputul anului care tocmai s-a terminat! Anul trecut am facut multe greseli,greseli din care am invatat ceva (sper). Anul trecut am descoperit oameni noi, care ne-au schimbat intr-un mod sau altul. Anul trecut ne-am bucurat de noi descoperiri, dar ne-am lasat dezamagiti de altele. Anul a trecut si noi vrem sa credem ca dupa toate petrecute am invatat ceva! Pai atunci daca tot am invatat ceva hai sa facem ca anul care tocmai a inceput sa fie mai bun decat cel care a trecut. Eu unul imi fac o lista cu lucruri care nu le-am facut si vreau sa le fac, lucruri le-am facut dar nu le mai fac.

Cateva lucruri de pe lista mea:

Lista: :D
-anul asta vreau sa iubesc mai mult
-anul asta vreau sa fiu mai egoist
-anul asta vreau sa fiu si altruist
-anul asta vreau sa ma arunc cu parasuta (mari sanse in mai-iunie) sper sa postez filmulet
-anul asta vreau sa fiu mai atent cu parintii mei
-anul asta vreau sa iert mai usor
-anul asta vreau sa invat sa dansez (m-am inscris la cursuri de dans sportiv :| )
-anul asta vreau sa dau de centura si sa particip la cat mai multe stagii
-anul asta vreau sa imi incep o casa
-anul asta vreau sa fac mai multa miscare
-anul asta nu vreau sa imi supar prietenii si familia
-anul asta nu vreau sa ma bat cu nimeni
-anul asta nu vreau sa ma injur (doar cand conduc)
-anul asta nu vreau sa incalc regulile de circulatie
-anul asta nu vreau sa mai uit zile de nastere
-anul asta nu vreau sa mananc McDonalds ( slabe sanse - vointa conteaza)
......

Ideea mea este simpla : sunt multe lucruri pe care vrei sa le implinesti odata cu inceputul unui nou an, important este sa stii ce vrei si sa fii mereu cu capul sus !


0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)