luni, 22 februarie 2010

Intrebare : Asta este tara noastra?



Acum nu mult timp, am fost pusi sa ne alegem presedintele... si am ales cum am stiut si am crezut ca ne va fi mai bine...cred. Totusi zilele astea cei de la PSD si-au ales presedintele de partid: Victor Ponta. Nu stau sa fac analiza politica acum, pentru ca in primul rand nu prea o am cu politica si in al doilea rand nu ma intereseaza, insa dupa toate cele am tras aceleasi concluzii care le trag de fiecare data cand este vorba de romanasii nostrii. Pai in primul rand tigania primeaza. Te uiti la stiri ca la telenovele, Georgel l-a inselat cu Vasilica pe Ionescu; Ionescu care a fost alaturi de Georgel cand era greu, dar acum stie ce ca dragostea lor nu este eterna. Cu toate astea ei nu vor sa se desparta si vor sa pastreze o relatie moderna, de casual sex, in timp ce Popescu moare de ciuda ca el nu a avut parte de nimic si ar fi vrut si el sa fie alaturi de Vasilica. Dar Vasilica vrea acum sa aibe parte doar de dragoste adevarata. Si totul este frumos cand ei se cearta si se injura ca la usa cortului, si in momentul de fata nu imi dau seama de ce mai exista minoritati in tara asta, caci la urma urmei am ajuns sa ascultam muzica de tingani, si mai mult de atat ne tiganim mai mult ca ei.

Concluzia mea ?!?!?: Pai nimic nou. Suntem condusi de oamenii pe care ii sustinem. Traim intr-o tara pe care o meritam. Suntem niste tristi condusi de niste tristi mai mari. As putea sa sper, dar ,asa cum am facut si pana acum, voi fi dezamagit. Asta este tara pe care o iubim, ca alt motiv pentru care mai stam in ea, eu unul nu vad. Dar cum "dragostea este tare oarba", o sa ne fie bine . "Viata merge inainte", ca asa ne-am invatat.

0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)