marți, 2 februarie 2010

Intrebare : De ce adevarul?


Adevarul! De ce adevarul!? De ce vreau adevarul!? Minciuna este dulce, minciuna miroase frumos, imi zambeste si se uita bland la mine. Minciuna ma poate face fericit, ma poate duce departe, in lumi in ce nu exist. Minciuna este fecioara ce imi promite dragostea eterna, si va fi mereu a mea. Ea nu ma va desparti de nimeni, si ma va face sa va vad pe toti frumosi, si eu nu va voi ura.

De ce adevarul!? El este crud, si rece. Adevarului nu ii pasa de mine, nu ii pasa daca ma rupe sau nu. Adevarul e nedrept si plin de ura, ma loveste mereu si ma face slab. Nu vreau sa va vad fetele urate, si incruntate si triste. Adevarul nu iti da sperante si nici vise.Adevarul vrea sa ma arate asa cum sunt: plin de defecte. El ma va face sa te urasc, sau mai rau, ca tu sa ma urasti.

Eu vreau si adevar si minciuna. Poate asa vom putea gasi fericirea. Vreau ca adevarul meu sa fie bucuria ta, iar minciuna ta lumea mea. Vreau un sarutul adevarat aruncat intre minciunile dulci. Imi vreau lumea dulce, plina de vise, fara obstacole, simpla si pura.

Nu vreau momentul in care minciunile sa nu imi poata ascunde adevarul.

Vreau doar adevaruri dulci, si blande. Dar nu este posibil, pentru ca un cuvant asa de greu, "ADEVAR", nu poate sa fie puns langa cuvintele atat de usoare, fericire, speranta ,....

0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)