luni, 15 februarie 2010

Zi de zi : Viata se scurge repede!


Nu ma simt batran, chiar ma simt mai tanar ca niciodata,dar ma uit in jur si vad cum anii au trecut si cum lucruri care mi s-au parut ca s-ar fi intamplat acum o clipa, sunt amintiri din anii de mult trecuti. O vad pe sora mea cum a crescut si cum din o copila mica si agitata, care parca ieri nu ma lasa sa imi fac temele la aritmetica, a devenit o domnisoara cocheta si responsabila. Ma uit la satul copilariei mele care in mintea mea parca acum o vara era plin de copii si acum este pustiu.Ma uit cum persoane din viata mea au disparut, si parca ieri le strangem imi brate si le spuneam ca le iubesc. Ma uit in mine si nu mai sunt copil si lucrile pentru care acum sunt responsabil nu ma mai lasa sa ma prostesc.Parca ieri eram pe derdelus cu Cipa, Mari si Traian de pe islazul satului.

Uneori lucrurile trec prea greu, si alte ori zboara. As vrea sa dau timpul inapoi si sa vad cu ochii de acum si sufletul de atunci, locurile, oamenii si visele pe care acum nu le mai pot vedea.

Acum "sunt mare" si nu mai pot decat sa ma copilaresc, si uneori imi pare rau.

0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)