miercuri, 24 martie 2010

Leapsa: Oracol :))


Leapsa : Am primit-o de la : Armin

· Primul cuvânt pe care l-am rostit, a fost o scandare: Prietenul meu esti un idiot.
· În prima mea zi de şcoală generală: M-am indragostit de invatatoare.
· Primul meu sărut: A fost cu colega de general, Ioana, care era cu doua capete mai inalta decat mine
· Prima formație care mi-a plăcut la nebunie: Genius
· Primul CD cumpărat: Starcarft Broodwars
· În prima zi de liceu: Deprimanta. Nu cunosteam pe nimeni si din prima zi erau deja grupulete.
· Primele cuvinte pe care mi le-au adresat prietenii mei: Salut!
· Prima zi de facultate: Dezorientat! Am aplicat la facultatea de Instalatii si am intrat la Constructii Civile. La facultatea de Civile se intra cu 8+, la instalatii se intra cu 6+.
· Prima restanță: Primul examen.
· Prima zi la locul de muncă: La GIF LEASING, in anul 3 de facultate
· Prima oară când am postat pe blog: 5 ianuarie 2010

2 Pareri:

armin spunea...

te-ai pupat cu Ioana?!? no way... chiar??

Anonim spunea...

am avut-o și eu pe asta. Luată de la MissG care la rândul ei a luat-o de la armin (cu a mic)

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)