joi, 18 martie 2010

Leapsa : Trezire !!


Leapsa -regula

Nu stiu cati dintre noi considera trezirea de dimineata un eveniment placut. Pentru mine trezirea reprezinta o adevarata insiruire de reguli, programari, autosugestii, lupte interioara,..etc. etc.
In ceea ce ma priveste trezirea se "seteaza" in functie de ora la care nu mai trebuie sa ies pe usa. Si astfel cu o seara inainte de culcare imi fac un "time management" pentru dimineata. Bineinteles ca time managementul nu are ,la fel ca in viata reala, nici o legatura cu ce se va intampla in mod normal.

Exemplu:
Aseara m-am gandit :
"Maine ma trebuie sa plec la servici pe la 8:30. Imi pun ceasul sa sune la 6:15 sa ma ridic din pat la 6:30 :
- voi face ceva flotari/abdomene/genoflexiuni de la 6:30 pana la 7:00,
- de la 7:00 la 7:20 un dus scurt,
- de la 7:20 la 7:40 ma imbrac si ma aranjez,
- de la 7:40 la 8:20 imi fac o cafea si o mica gustarica de dimineata
- la 8:30 ies pe usa "

Astazi de dimineata:
Suna ceasul de la 6:15 , la 6:30 ma tarasc din pat in mijlocul camerei :
"Am zis maxim!!!! Gaaataa bag 100 flotari, 200 de abdomene, 100 de genoflexiuni!!"(teoretic)
Bag 30 de flotari si adorm in mijlocul camerei. (practic)

Ma trezesc la 7:15 ma tarasc inapoi in pat:
"Mai stau 5min."
La 8 ma trezeste soramea : "WTF?!?!?!"
Ma duc sa imi fac un dus; ies imi fac o bucata de paine prajita, si in timp ce rontai la ea imi dau seama ca telefonul nu mai are baterie. Bag telefonul la incarcat si ma grabesc sa ma imbrac.
8:30 - imi caut o camasa.
8:35 - am gasit doua camasi si nu stiu pe care sa o aleg : "Albastra in dungi sau maro in dungi? " ........AAAA....."Albastra!!"
8:40 - "Unde dracu sunt cheile!?!?!?"
8:45 - mi-am gasit cheile
8:50 - ies din casa
8:55 - intru iar in casa am uitat telefonul
8:56 - ies din casa....nu inchid usa ca mi-am dat seama ca portofelul este in cealalta haina
9:00 - am tot ce imi trebuie, am iesit din bloc si fug spre metrou: "Fuuuuuck time management!"




2 Pareri:

Magda spunea...

Din pacate mi se aplica si mie:)).Dar uneori e amuzant.

Coffee spunea...

Povestea difera de la zi la zi!

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)