marți, 2 martie 2010

Zi de zi: O zi "nice"!


Astazi 02.03.2010, o zi care parea posomorata, dar parca dupa prima "cafia", a aparut soarele dupa care tanjeam de ceva timp. In plus nu am a vut o zi plina la servici si am putut sa ies pe la soare si sa "cercetez" zonele de prin prejurimi. Si astfel am aflat ca pe langa, munca sunt : 2 bodegi, 3 cantine, 2 buticuri si un parc. Nimic deosebit dar parca astazi a fost prima zi in care m-am uitat in jur, si am incercat sa tolerez muntii de beton si sticla in care se pare ca imi voi petrece ceva timp.
Desi as fi vrut o plimbare prin Herastrau, m-am simtit puturos, si am amanat pentru o alta data.
...
Ziua asta parca m-a molesit, si parca toate lucrurile au fost mai "goale" astazi. Astazi m-am simtit de parca as fi vazut color dupa mult timp, si nu am mai stat sa analizez lucrurile si oamenii din jur, si m-am bucurat, dar nu stiu "de ce?". Parca nici oamenii, care imi dadeau de citit pe net, nu au fost prea inspirati astazi, sau poate ei s-au grabit sa iasa afara sa se bucure vremea de afara. Dar naaaaa ..

As vrea la munte, undeva in liniste, sau poate la tara..
A fost o zi frumoasa, si simt ca din ce in ce mai multe zile, ca asta, vor mai veni si parca nu sunt pregatit. Ma obisnuisem cu monotonia iernii, si acum e ceva nou, un fel de, poate spus prea mult, "veselie". Astept, ca un copil, sa incepa sa se coloreze lucrurile, in orasul asta cenusiu. Astept verdele pe care, parca nu l-am mai vazut de ani. Imi este dor de "verde".
Astazi a fost o zi frumoasa.

0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)