miercuri, 14 aprilie 2010

Zi de zi : Full time...


Nu am mai scris de ceva timp pe blog, dar nu pentru ca nu am avut "inspiratie", ci pentru faptul ca ultimele saptamani au fost pline. Nu ma plang, pentru ca tot acest timp mi l-am ocupat cu activitati placute, de la intalniri, petreceri si baute cu prietenii noi si vechi, la plimbari prin oras si parcuri .

M-am intalnit cu colegii din generala, dupa 11 ani. Cu o parte din ei nu m-am intalnit de cand am terminat generala, iar reintalnirea a fost una mai mult decat placuta. Ce mi-a placut cel mai mult la aceasta intanire?!?! Paii... mi-a placut ca ,desi vorbeam cu niste oameni care au trecut de mult de copilarie, pentru cateva ore au scot din ei copii care erau in vremurile din care ne cunoastem.

Saptamana asta mi-am cumparat un aparat foto nou, pe care mi l-am dorit de ceva timp, si am petrecut ceva timp incercand sa profit cat mai mult de el. Asta insemna totodata ca imi voi deschide in paralel cu acest blog un PhotoBlog, unde imi voi manifesta "talenturile" fotografice.

Saptamna asta a inceput bine, cu un "training" intensiv cu colegii de birou intr-o "librarie". Nimic mai simplu nimic mai educativ sau mai social. In plus "librariile" reprezinta principalul loc in care teambuildingul da roade, cu atat mai mult cu cat s-a "citit" mai mult.

In plus astenia de primavara nu s-a manifestat in nici un fel anul asta , ci chiar am avut o stare de spirit mai mult de cat ok. Poate la starea mea de spirit contribuie oamenii cu care relationez, sau poate este doar o stare trecatoare, dar as putea spune ca este una din cele mai placute perioade de ceva timp incoace. Happy happy joy joy.

...cam atat..

...mda ..cam atat..


0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)