joi, 15 iulie 2010

Zi de zi : A murit fata cu parul de foc


A murit fata cu parul de foc, Madalina Manole.

Nu voi incerca sa imi dau seama de ce a facut asta, dar voi spune ca odata cu acest eveniment am avut o senzatie pe care am avut-o cand a murit Laura Stoica.

Eram copil cand ascultam muzica Madalinei si in mintea mea de copil aceea fata era cea ami frumoasa fata din lume. Uneori este greu de crezut ca acel om care de fiecare data cand il vedei emana fericire, poate trece prin asemenea stari incat sa isi termine zilele. Dar asta este viata publica a artistilor, un spectacol continuu.

Imi pare rau ca in ultimii ani am vazut atatia artisti buni, disparand, lasand in urma lor un mare gol.
Mai trist este ca odata cu disparitia acestor oameni doar pentru cateva clipe ne dam seama ca in urma lor vor ramane doar o mana de oameni care mai merita si o mare de fotomodele, poponari, dive si curve, dacare daca nu ar fi avut bani sau nu s-ar fi futut in locurile importante, nu am fi auzut nimic de ei.

Imi pare rau ca in momente ca acestea ne dam cate o palma peste fata si recunoastem ca am gresit. Dar o sa uitam ...


0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)