luni, 26 iulie 2010

Zi de zi : Romanu' si concediu'

Asta ne este viata din clipa in care decidem sa intram in randul lumii si sa muncim un an intreg pentru 21 de zile de concediu. 21 de zile in care ne vom rasfata si vom face tot ce ne-am dorit sau mai exact tot ce ne permitem sa ne facem din ce ne-am dorit....sau ceva de genul asta.
Oricum entuziasmati ca cererea de concediu ne este aprobata, biletele cumparate si banii bine chibzuiti, ne cautam drum spre locuri frumoase ale tarii sau ale lumii. Am luat harta, am ales la intamplare, dupa ce am vizitat site-uri, agentii, oferte de turism si am plecat in Grecia.
Am fost, am vazut,am facut poze ca tot turistul si m-am intors.
Concluzii:

1.Grecia merita VIZITATA. Poate unii nu inteleg, dar cand te duci intr-o tara straina, dai niste bani sa vezi acea tara,nu sa stai si sa te bronzezi pentru a te lauda ca te-ai bronzat la greci. Nu este logic sa cheltui una bucata mie euro sa stai, cu suncile de angrosist, la soare cu berica adusa in lada frigorifica plina cu bere adusa de acasa.Puteati sta acasa si cu 20 de rom va duceati la stand si tot aceiasi "dixtratie" o aveati.
Din 20 de turisti intr-o excursie 5 sunt romani sau bulgari restul sunt straini, in timp ce pe plaja 80% sunt romanasi.


2.Merita sa iti petreci seara la un restaurant cu mesele pe malul marii. Nu iti indopa copilul cu shaorma doar pentru ca este cea mai ieftina mancare.

3.Oriunde te duci in lume nu uita sa iti cumperi un suvenir, dar sa nu spui ca esti roman pentru ca s-ar putea sa fii rugat sa nu furi.

4.Daca esti putin derutat si nu stii pe cine sa intrebi; sunt mari sanse ca toate terasele care au scaune din plastic sa fie pline de romani. Ca sa fii si mai sigur incerca la mesele din plastic lipite cu 2-3 familii care fac mai mult zgomat ca feribotul din port.


5.Daca gaseti mucuri de tigara , cutii de bere, coji seminte, servetele, ambalaje de sharma in nisip acolo a fost un roman/tigan sau un bulgar.

6. Pentru straini, romanul=tigan, hot, nesimtit,....

7. Sa va f.. in..mor..crit.. gur.. pe toti tiganii imputiti care se dau romani si toti romanii care se comporta ca niste laturi de tigani cu ochelari de D&G si ceasuri "Versaces".


PAREREA MEA:
Daca ai vreodata ocazia sa pleci intr-o tara, profita si viziteaza cat iti permiti de mult. Adesea vei vedea ca daca vizitezi mai mult cheltui mai putin.
Nu lasa mizerie in urma ta.

Daca vrei sa te odihnesti si sa nu faci prea multe plimbari, iti recomand sa dai un ban mai mult si te duci intr-o statiune mai pentru "ocidentali"; sunt slabe sansele sa romanasii/tiganeii nostri sa fie pe acolo.

Inainte sa spui ca "in alte tari este mai frumos ca in ROMANIA", umbla putin prin tara ta si iti vei da seama ca nu ROMANIA este urata, ci jegurlie de oameni ca tine o fac asa. Incearca sa iti ridici ambalajul care l-ai scapat, sa strangi cacatul javrei tale de pe trotuar si poate ti se va parea ca si tara ta merita.

Dupa concediul asta mi s-a reconfirmat ca romanul nu are respect de sine si de tara lui si ca adesea oamenii nu inteleg ca nu tara ii reprezinta ci ei reprezinta tara. Am ajuns o tara caracterizata cu trasaturile unei minoritati lipsite de bun simt sau respect.

0 Pareri:

About Me

Fotografia mea
Coffee
Life sucks, sometimes! Hopefully not today!
Vizualizați profilul meu complet

Etichete

Muzica (32) Zi de zi (26) Web (21) Stiai ca ...? (14) funny (13) 5 Poze (12) Poezie (11) True (11) fun (11) nice (11) sfat (11) Un cuvant (10) Prieten (9) iubire (9) Intrebare cu sau fara raspuns . (8) gand (8) Jocuri (6) trist (5) Filme (4) Leapsa (4) Viata de Pusuka (4) Vis (4) adevar (4) dulce (4) Graba (3) cafea (3) pace (3) ratacit (3) ratiune (3) soare (3) toleranta (3) Dependenta (2) Must do (2) Photo4Cofee (2) Tacere (2) arials (2) blestem (2) dorinta (2) fericit (2) frumosul (2) invatatura (2) liniste (2) marunt (2) pacaleala (2) playboy (2) tara mea (2) verde (2) zapada (2) .poze (1) 2011 (1) 38 de minute (1) A murit fata cu parul de foc (1) Ain't No Rest For The Wicked (1) Aroganti (1) Bucuresti (1) Cauza (1) Cea mai frumoasa zi (1) Conflict (1) Cuvantul (1) DIFOSFOPIRIDINNUCLEOTIDPIROFOSFATAZ (1) De la o tuta (1) Durerea (1) ELECTROGLOTOSPECTROGRAFIE (1) Editors (1) Era (1) Erou (1) Evenimente (1) Franz Ferdinand (1) GURA (1) Ganduri de iubire (1) Imbratisare (1) Land of Choice (1) Micul Paris (1) Mirosuri (1) My Baby (1) Nichita Stanescu (1) Nu conteaza (1) Pasiune sau figuri (1) Pisica (1) Psycho (1) Rasarit (1) Replici (1) Romania (1) Romanu si concediu (1) Rusty (1) Simt (1) System of a Down (1) Tattoo (1) Technology (1) Unde? (1) Vedeta (1) Vorba (1) Walk Away (1) Web: Fun (1) Whitesnake - Give Me All Your Love (1) Zi de zi : PICTURE THE SONG PHOTO CONTEST :D (1) basinoase (1) cer (1) ciocolata (1) color (1) creat (1) credinta (1) fals (1) happy (1) iertare (1) indicatoare (1) kynky (1) lupta (1) melc (1) munte (1) noroc (1) not funny (1) placere (1) primavara (1) prostie (1) putere (1) salut (1) sarut (1) speranta (1) superhero (1) tuta (1) vin (1) web: Fun Rodney Carrington Show Them To Me (1)